10.08.2022

סדרתרבות 2022: אירועי אמנות ויצירה מי-ם אל י-ם

יוזמה משותפת של קרן מנדל והקרן לירושלים שמקיימות בירושלים סדרת אירועי תרבות יוצאי דופן בגודלם ובהיקפם. האירועים יתקיימו לאורך חודשיים, בכל חלקי העיר ובכולם הכניסה ללא תשלום!

סדרתרבות היא יוזמה משותפת של הקרן לירושלים וקרן מנדל. זוהי השנה השנייה שבה היא מוגשת באהבה לעיר ולתושביה. זהו אחד מהאירועים הגדולים אשר מתקיימים בירושלים, חגיגות שכוללות ומשרתות 34 שכונות בירושלים לאורכה ולרוחבה.

האירועים יתקיימו במוסדות תרבות ובמנהלים קהילתיים ב-34 שכונות שונות בירושלים בין התאריכים 8/8-29/9. שיתוף הפעולה של הקרנות נועד לחגוג עם תושבי ירושלים את היופי והמסורות של העיר, בכל השפות והמאפיינים שלה.

תושבות ותושבי ירושלים, וכל אוהביה, מוזמנים למגוון רחב של אירועי תרבות ללא כל עלות בחצרות השכונות באוויר הפתוח, במוסדות המוכרים של העיר ובמרכזים הקהילתיים: מוזיקה, מחול, קולנוע, תיאטרון, סדנאות והרצאות אשר נבחרו והותאמו לתושבי השכונות בירושלים. האירועים נועדו לחיזוק חיי התרבות של תושבי והעיר ומתן במה וחשיפה לאמנים, יוצרים ואנשי תרבות ירושלמים. כל האירועים נבחרו והותאמו לתושבי השכונות תוך מתן התחשבות באופי וגודל התושבים בכל שכונה.

לכל אירועי 2022 הקליקו כאן

 

נגישות אתר